Lise

Yolu bilim, kültür ve sanattan geçenlerin durağı olan Özel Günhan Anadolu Lisesinin amacı, Türk Milli Eğitim Temel Kanunu’nda belirtilen amaçlara ulaşmış, yüksek öğrenime ve hayata hazırlayıcı tüm BİLGİ-BECERİ-TUTUM ve DAVRANIŞLARI kazanmış, sosyal insan olmanın gerektirdiği tüm alışkanlıkları davranış haline getirmiş; insan, çevre, ülke ve dünya sorunlarına duyarlı, demokrasiye inanmış, Atatürkçülüğü içselleştirmiş, yetenek ve ilgisi doğrultusunda yöneldiği alanda bilimsel araştırma yapabilen, bilimsel düşünebilen, akademik benliği gelişmiş, Türkçeyi doğru ve etkili kullanabilen, spor ve güzel sanatların bir dalıyla üst düzeyde ilgilenen bireyler yetiştirmektir. 

Bunun yanında öğrencilerin yabancı dil kurallarını kullanarak Dünya’yı anlamaları ve bu noktada eleştirel bir biçimde düşünce yapısına sahip olmaları amaçlanır. Güçlü eğitim kadrosuna sahip olan okulumuz,pedegojik bakımından donanımlı öğretmenlerimiz, öğrencilerimizi sadece TYT ve AYT sınavlarına değil yaşam sınavlarına da hazırlar.

Eğitimdeki hedefimiz kendini doğru ifade eden özgür ruhlu öğrenciler yetiştirmektir. Eğitim programımızda ilk etapta Milli Eğitim Bakanlığınınyönerge ve amaçları dikkate alınır. Ders saati sayıları, her yıl için uygun görülen derslerden artırılmak suretiyle takviye edilir.


Özel Günhan Anadolu Lisesinde:
08.45’te öğrencilerimiz okula gelir, çantalarını bıraktıktan sonra tören alanına inerler.

09.00’da kitap okuma saat başlar.Bu saatlerde tüm okul kitap okur.“Günhan Eğitim  Kurumlarında kitap okumak bir gelenektir.’’Her sınıf seviyesinde okunacak kitaplar sınıf öğretmenleri, Türkçe-Edebiyat zümresi tarafından duyurulur.

09.20’de ilk ders başlar. Öğrencilerimiz ders programlarına göre çeşitli çalışmalar yaparlar.

11.40 – 13.10 arası öğle yemeği zamanıdır.

16.15’te  son dersin sona ermesiyle öğrenciler evlerine dönerler. Geriye dönük bilgi eksikliği olan öğrenciler önceden planlanmış gruplarla etütlere (ek ders çalışmalarına) katılırlar.

17.30’da etüt çalışmalarının da bitmesiyle gün sona erer.

 

BİREYSEL EĞİTİM KOÇLUĞU
Her çocuk kendi içinde özel şartları barındırır. Bu nedenle kalıp bir eğitim modelini her öğrenciye biçmek ve giydirmek, öğrencinin motivasyonunu düşüren faktörlerin başında gelir.

Öğrencilerimize motivasyonunu ve akademik başarısını arttırması için eğitim koçları tarafından kişisel çalışma programı planlanarak öğrencinin eğitim sürecindeki gelişimi yakından takip edilir. Böylece eksik konular erkenden tespit edilerek hızlı ve noktasal bir çözüm programı uygulanır bu sayede eksiklikler hızlıca kapatılır ve akademik hedeflere daha özgüvenli odaklanmaları sağlanır.

Eğitim koçlarımız ; öğrencinin kendisini tanımasına, bu süreçte hedef belirlemesine, öğrenme stilini  öğrenerek kendine uygun öğrenme yöntemi izlemesine destek olur.

Hayatlarında ilerlerken küçük hedefler belirleyerek başarılar elde edip verim alırlar. Böylece sürekli gelişim içinde olurlar. Eğitim koçu öğrencinin başaracağına inanmasını sağlayarak ona tam destek verir. İnancını yitirdiği durumlarda müdahale ederek olumlu bakış açısına sahip olmasını sağlar. Doğru sorular sorarak problemlerini belirleyip çözmesine rehberlik eder.

‘‘Başarısızlık yoktur. Yaşananlardan geri dönüt vardır.’’